top of page

ALGEMENE VOORWAARDEN

Om zaken vlot te laten verlopen kan u hieronder onze algemene voorwaarden vinden. Ona'dore houdt zich eraan op een eerlijke manier zaken te doen en staat steeds open voor dialoog mocht je toch problemen ondervinden in deze zakenrelatie.

 

1. Bevestiging afspraak

 

Bij het maken van een afspraak krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin duidelijk vermeld datum, tijdstip, plaats en verschuldigde bedrag. De tarieven vermeld op deze website zijn vast. Indien je niet over e-mail beschikt zal deze per SMS verstuurd worden. Vanaf dan is de afspraak bindend.

 

2. Betalingen

​

Er kan slechts op drie manieren betaald worden:

 

  1. Cash aan het einde van elke afspraak. Mogen we jou vragen om het gepaste bedrag te kunnen betalen.

  2. Via factuur, te betalen binnen 5 werkdagen na ontvangst. De factuur wordt per e-mail verstuurd.
    Rekeningnummer: BE34 9734 1305 1090 – BIC code: ARSPBE22
    Rekeninghouder: Emma T'Kindt

  3. Rechtstreeks via het betaalplatform in onze shop.

 

Indien op die datum het bedrag niet op de rekening van Ona'dore staat, dien je alsnog cash te betalen aan het einde van de afspraak. Dit om discussies te vermijden dat het gestorte bedrag nog "onderweg" is.

 

3. Annuleringsvoorwaarden

 

* Ona'dore kan de afspraak annuleren in geval van overmacht en dit per mail, maar zal jou steeds trachten ook telefonisch te bereiken.

 

* Wanneer jij, als klant, de afspraak wenst te annuleren kan dit telefonisch of per mail, tot 7 dagen voor de afspraak. Bij annulatie korter dan 7 dagen voor de afspraak kan dit telefonisch of per mail mits betaling van 30% van het verschuldigde bedrag voor die afspraak. Bij annulatie minder dan 24u voor de afspraak kan dit enkel telefonisch en mits betaling van 100% van het verschuldigde bedrag voor die afspraak. Bij ziekte van jou of je hond (mits aan te tonen via doktersbewijs) en als er binnen de maand een nieuwe afspraak gemaakt wordt vervallen de annulatiekosten.

 

* Betaalde lessenpakketten dienen binnen een termijn van 6 maanden opgenomen te worden, te tellen vanaf de laatste les, zoniet vervallen de reeds betaalde lessen, het resterende bedrag wordt niet terugbetaald. Behoudens aantoonbare overmacht (ziekte baasje of hond, overlijden baasje of hond) kan hierop een uitzondering gemaakt worden. Wanneer de nodige bewijzen van dokter of dierenarts kunnen voorgelegd worden kan er afgesproken worden de lessen voor bepaalde termijn op te schorten of af te lassen met terugbetaling van het resterende bedrag in voornoemde gevallen.

​

4. Aansprakelijkheid

 

Ona'dore is niet aansprakelijk voor ongevallen vóór, tijdens of na het consult/de les, waarbij jouw hond het slachtoffer is of zelf de schade aanricht. Jijzelf bent ten allen tijde de verantwoordelijke over jouw hond en dient de nodige verzekeringen hiervoor te hebben (familiale polis).

​

5. Bedrijfsgegevens

 

Ona'dore,

Emma T'Kindt

BE0789.625.827

De Naeyerstraat 8

9308 HOFSTADE​

ALGEMENE VOORWAARDEN WEBSHOP

Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten gesloten tussen Emma T'Kindt, Ona'dore, en de klant en prevaleren op de algemene voorwaarden van de klant.

 

1. Algemeen

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen en overeenkomsten met Ona'dore, gevestigd te De Naeyerstraat 8, 9308 Hofstade, België, geregistreerd bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) onder nummer BE0789.625.827. Door een bestelling te plaatsen, ga je akkoord met deze voorwaarden.
Door een bestelling te plaatsen verklaar je ouder te zijn dan 18 jaar of toestemming te hebben van een ouder of voogd.

​

2. Productinformatie

Wij doen ons best om de productbeschrijvingen en afbeeldingen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Afwijkingen in kleur, vorm of verpakking kunnen echter voorkomen en geven geen recht op schadevergoeding of annulering.
Wanneer het gaat over boxen die samengesteld zijn op maat of samenwerkingen met andere shops, zijn de afbeeldingen een voorbeeld en zal de inhoud afwijken van de afbeelding, zoals ook vermeld op de site.
Productinformatie is steeds overgenomen van de website van de producent. Ona'dore is niet verantwoordelijk wanneer deze informatie niet correct is.

​

3. Bestellingen en Overeenkomst

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Zolang je geen bevestiging hebt ontvangen, is er nog geen bindende overeenkomst tot stand gekomen.
Een bestelling wordt pas verwerkt na ontvangst van betaling.
Wij behouden ons het recht voor om bestellingen te weigeren of te annuleren bij vermoeden van misbruik of bij onjuiste gegevens.

​

4. Prijzen en Betaling

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld. Als kleine onderneming zijn wij vrijgesteld van btw-heffing; wij recupereren zelf geen btw.
Betalingen kunnen worden gedaan via de aangeboden betaalmethoden. Staat jouw voorkeur er niet tussen? Neem dan gerust contact op via info.onadore@gmail.com of 0476 86 82 27, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken, bijvoorbeeld via overschrijving.

​

5. Levering en Verzending

Wij streven ernaar bestellingen binnen 14 werkdagen te verzenden.
Verzendkosten worden duidelijk vermeld tijdens het bestelproces.
Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door vervoerders.
Wij leveren met track & trace. Zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder, ligt de verantwoordelijkheid bij deze partij. Bij verlies of schade zullen wij ons inspannen voor een oplossing, maar kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten van derden.
In geval van overmacht (zoals staking, natuurramp, pandemie, brand, stroomuitval of storingen bij leveranciers of vervoerders) behouden wij ons het recht voor om de levering uit te stellen of de overeenkomst te ontbinden zonder schadevergoeding.

​

6. Herroepingsrecht en Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
De retourkosten zijn voor rekening van de koper, tenzij er sprake is van een fout van onze kant.
Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort.

Uitzonderingen op het herroepingsrecht zijn:

  • Gepersonaliseerde producten

  • Hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken

  • Digitale producten (zoals downloads of e-books) zodra de download is gestart, met uitdrukkelijke toestemming van de klant

​

7. Garantie en Klachten

Wij garanderen dat onze producten voldoen aan de redelijke verwachtingen en wettelijke eisen.
Conform Belgisch recht geldt een wettelijke garantie van twee jaar op consumentenproducten.
Bij defecten of klachten vragen wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen via info.onadore@gmail.com  of 0476 86 82 27.

Indien een product defect blijkt door een fabricagefout, zorgen wij voor een passende oplossing.
Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor schade aan het product toegebracht door je huisdier. Alle speelgoed, inclusief voerverrijkingsspeelgoed, kan kapot. Als verzorger van je dier ben je verantwoordelijk voor toezicht op het gebruik.
Laat je dier nooit zonder toezicht spelen met speelgoed of kauwmateriaal. Controleer regelmatig op slijtage en geschiktheid.

​

8. Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuist of oneigenlijk gebruik van onze producten.
Onze aansprakelijkheid is in alle gevallen beperkt tot het aankoopbedrag van het betreffende product.

De veiligheid van een product kan nooit volledig worden gegarandeerd, zeker niet wanneer het gebruikt wordt door of voor een dier.
Het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar of verzorger van het dier om steeds toezicht te houden bij gebruik van speelgoed, kauwmateriaal en andere producten. Controleer regelmatig op slijtage, beschadiging of ongeschiktheid.

Gebruik is steeds op eigen risico.

​

9. Privacy en Gegevensbescherming

Wij respecteren je privacy en verwerken persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR (AVG).
Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van je bestelling en worden niet aan derden verstrekt, tenzij wettelijk verplicht.
Klachten over gegevensbescherming kunnen worden ingediend bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (GBA).

​

10. Toepasselijk Recht en Geschillen

In geval van geschillen zullen partijen eerst trachten deze in onderling overleg op te lossen. Indien geen oplossing wordt gevonden, kunnen geschillen voorgelegd worden aan de bevoegde rechtbank in de regio waar Ona'dore  is gevestigd.

bottom of page